Hann ingen träning

=( Hann tyvärr inte sticka iväg till träningen, var nämligen inte klar med städningen förrän efter fyra, och då hade ju passet redan börjat.. Ååh. Fan också. Skulle gärna velat sticka iväg, så skönt att komma bort och få göra sig av med lite aggressioner. Blir galen på mamma snart, bara för att jag gick upp satans tidigt igår, var i stan hela dagen och sen var på fest på kvällen så tror hon automatiskt att jag ska vara skitsur idag, så varenda grej jag säger som inte håller med om får man en sådan här kommentar typ: "Ja, jag visste väl att du skulle vara sur ida, du klarar inte så mycket som du tror", eller "Här har vi en som får gå och lägga sig tidigt ikväll!" Sådär megapräktigt och äckligt. Gaah. Och så får jag inte spela musik heller, här sitter jag på nedervånningen, var alldeles ensam hemma (SKITSKÖNT) så kommer resten av familjen hem och vips blir man uppskickad på sitt rum. Seriöst, får man göra så?

Håller på och laddar ner lite musik, dels till nästa helg, men också för att ha till mitt träningspass jag tänkte ha här hemma sen. :P Jag vet, det låter lite småcorny med träningspass hemma, men jag har det ibland när jag inte hinner sticka iväg till gymmet. Och då är det så himla mycket lättare och roligare när man har bra musik. Särskilt ny musik, då blir det liksom ååh men jag kör en låt med styrka till, för jag måste bara få höra den där låten! :) Det är bra, musiken liksom pushar en utan att man tänker på det.

Men jag hittar inte sådär jättemycket bra riktig partymusik. Några tips? Det ska vara riktigt danslåtar, typ som Alla som inte dansar, Oh Laura- Remix, What's hurts the most och sånt där. Typ Bob Sinclar World hold on, liksom! =) Riktigt ös, fattar ni? Haha. Jaa, det hoppas jag. Så snälla, ge mig tips nu! =)=)

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag är medlem på radioblogclub.com och där har jag ltie olika listor med favoritmusik. Har en som heter Party party, den innehåller musik som i alla fall jag tycker är bra att party till. Min lista:

http://www.radioblogclub.com/fav/0/1802773/0

2007-12-09 @ 18:37:09
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0