Gäsp

Åh, äntligen hemma. Kom för typ tjugo minuter sedan, har bara proppat i mig en snenat- och laxpaj, var så sjukt hungrig. Helt galet vad jag blir trött, snurrig och ofokuserad när jag är hungrig. Plus att jag får grymt ont i magen... =/ Satt på vagnen hem och var så borta att jag missade min hållplats... Vilket ledde till att jag fick vänta på spårvagnen för att åka tillbaka och när jag kliver av ser jag min buss rulla iväg. -.- Så typiskt. Liksom allt bara sket sig. Så jag fick sätta mig och vänta på nästa buss, därför var jag inte hemma förrän ÄNNU senare än vanligt. Så nu när jag väl är hemma vill jag liksom inte ge mig iväg igen. Vilket är jobbigt, eftersom jag verkligen behöver träna. Och vill göra det också, för man känner sig så himla duktig efteråt! Men när kroppen bara säger stanna hemma, stanna hemma, ja då är det svårt. Får se hur det blir, men det lutar verkligen åt ingen träning. Man får lyssna på kroppen.

Så hur har er dag varit annars? Bättre än min hoppas jag :P Usch, vill bara förtränga den här dagen ur mitt minne.. Hatar dagar då allt går åt skogen. Finns det någon som gillar såna dagar?


Kommentarer
Postat av: ille

kolla gärna in den största kändisbloggen på svenska om du får tid över :)

2007-12-10 @ 18:15:54
URL: http://kandisarochskvaller.blogg.se/
Postat av: Jennisss

Hoppas du haft en bra dag=)

2007-12-10 @ 18:21:54
URL: http://behindtheblonde.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0