Fredag 28/12

Mischa Barton, Mischa Barton fast för rattfylla!!!

Så har även Mischa Barton åkt fast. Fy fan vad jag är besviken. Faktiskt. Kanske inte har nämnt det innan, men Mischa är en av mina absoluta favoriter av alla Hollywood-tjejer, ja alla kända tjejer över huvud taget. Kanske beror mycket på att jag älskar OC, och förknippar såklart henne med det, men också för att jag faktiskt har uppfattat henne som en jordnära, smart, ambitiös tjej med både fötterna på jorden. En tjej som tydligt gjort klart att hon inte vill bli som Paris Hilton, Lindsay Lohan och gänget. Och jag trodde faktiskt inte att hon skulle bli det heller. Mischa är ändå en smart tjej, hon hade MVG i alla ämnen när hon gick ut skolan och har verkat seriös med sitt skådespeleri. Därför tycker jag detta är så synd, och det är galet vad hon sjunker i mina ögon nu.
Just det, hon åkte fast för rattfylla, droginnehav och olovlig körning...

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe det är jag med faktiskt.. usch usch!!

2007-12-29 @ 00:34:42
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: haha jag vet :) så jäkla bra! tack, hoppas du haft en bra kväll! =)

2007-12-29 @ 00:41:58
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0