Fredag 21/12

Godkväll på er. Nu sitter jag här och har tråkigt igen. :P Höhö. Fan vilken rolig person ni måste tycka att jag är! Men, som jag har sagt innan, det är första dagen på lovet och då FÅR man ta det lugnt och inte göra någonting. Dessutom är det ingen som gör något såhär inpå jul.. faktiskt! Alla är typ hemma och chillar med famljen, eller bara tar det lugnt helt enkelt. Och det kan ju vara rätt skönt. Eller hur?

Var i alla fall iväg och tränade förut, ett medel/puls-pass. Jäkligt skönt var det :) Så nu kan man ha helg med gott samvete. En väldigt lång helg kommer det ju att bli, med mycket godsaker i princip varje dag. Men det är lugnt, vi tar nya tag efter nyår ;) Faktiskt så gör jag det. Det är inget jag bara säger, jag har bra koll på min träning och vad jag äter, men nu för tiden kan jag unna mig ett break vid exempelvis jul. Och det mina vänner är jag stolt över.

Men, vad gör man ikväll då? "Bruce den allsmäktige" går ju på 4an klockan åtta, men trots att den är såå skön, så tror jag inte att jag vill se den. Har sett den jättemånga gånger, senaste gången var inte alls längesen. Mamma lovade att hyra "Ensam hemma" (mitt önskemål, jag ÄLSKAR DEN FILMEN :P), men hon slutar inte jobbet förrän klockan nio.. Får göra något annat fram tills dess då! Har ni några planer för kvällen? =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0