Fredag 21/12

Godmorgon! =)

Känns som att det var jättelänge sedan jag skrev ett inlägg som började med 'Godmorgon'.. :P Första dagen på lovet idag, heelt underbart verkligen! Visserligen sov jag inte så länge, vaknade av att tandläkaren ringde till min mammi vid halv nio. Men jag kände mig ändå utvilad, så det var skönt. Låg och kollade på OC och Vänner en stund igår, innan jag somnade vid halv elva-tiden ;) Haha.

Åh, igår var en bra dag. Dels att vi slutade skolan, men också en annan grej. Det där lilla, korta, oläsliga inlägget jag skrev igår.. haha :P Det handlade om det i alla fall! Jag vet inte om det är något mer ännu, men jag tror och hoppas det. Pratade skitlänge med en killkompis på msn igår, om kärlek och sånt. Det kan vara riktigt skönt att prata om sånt med killar ibland! Dom vet ju liksom hur killar tänker, kan liksom se en sak ur ett annat perspektiv.. Kan få ordning lite på tankarna när man själv inte fattar någonting. För visst är det så med killar, ibland kan man verkligen inte läsa av..? Blandade signaler hela tiden, gaah jag blir galen på sånt! :P Så det var skönt att få lite hjälp med att tolka signalerna...

Så, vad ska ni göra idag? Själv ska jag först och främst ta det lugnt och NJUTA av lovet. =) Sedan ska jag även träffa Rebecca för att byta julklappar :), gå ut och gå med henne också, och sedan i eftermiddag tänkte jag försöka ta mig i kragen och åka och träna. Även om det inte känns så lockande, så vet jag ju hur skönt det är efteråt!

Ni får ha det så bra, vi hörs väl snart igen antar jag ;) Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: jessie

Tack för tipsen :) Ska försöka mig på något av dem iaf och se om förkylningen blir lite bättre. Håll tummarna!
Killar kan allt vara svåra ibland. Ena stunden verkar de jätteintresserade o i nästa så kan de vara jättekalla. De måste komma från en egen planet ;P
Ha en bra dag!

2007-12-21 @ 10:57:09
URL: http://jessiem.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0