Fredag 14/12

Heej allesammans! =)=)

Usch vad det var längesen jag bloggade nu! Nåja, typ två dagar men ändå.. =/ Märker bara på en sån kort tid hur mycket jag saknar att blogga. Även om det ibland bara blir tråkiga, ointressanta inlägg så är det skönt att få skriva av sig lite. =) Anledningen till att det inte har blivit något bloggande varken igår eller i förrgår är att jag jobbade hela dagen igår och i onsdags var det först skola och sedan folkdans och lussefest hela kvällen! En stressig men rolig vecka har det varit! =)

Har ju inte hunnit blogga då som sagt, inte hunnit vara inne på datorn över huvud taget, och en rolig sak med att "komma tillbaka" såhär, om än bara efter två dagar, är att kika in hos alla ens favoritbloggare och (förhoppningsvis) mötas av en massa nya inlägg! :) Det är jättekul.

Idag har varit en lugn, slapp och jätteskön dag verkligen. Fast den började inte så bra, haha :P Vaknade av att telefonen ringde klockan åtta (min brors kompis) och första tanken Shiiiet, jag har försovit mig, mitt prov börjar om en kvart!! Höhö. Yes, I'm the best. Förstår inte hur jag lyckas.. Antagligen var jag väldigt trött, hade stängt av klockan. På ett sätt kan jag tycka att det var bra att jag försov mig, behövde verkligen de där extra två timmarnas sömn. Så jag hade bara två lektioner, historia och engelska, båda kollade vi på film. :) Efter skolan åkte jag till stan med Rebecca, hittade en superduperfin nyårsklänning (bild kommer sen), köpte den dock inte, utan la undan den tills imorgon. Men jag är nästan säker på att jag ska ha den =) La också undan ett par shorts med hög midja, tror jag ska ha även dem.

Hur har ni haft det dessa två dagar? Hoppas att ni har haft det bra, och nu lovar jag att jag ska ta igen all den missad bloggningen =) Ikväll ska jag bara vara hemma och slappa och då blir det kanske en dagens outfit också.. :)

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej, jag är också ute efter en julafton/nyårs klänning, var hittade du din, hur ser den ut, och hur mycket kostade den...skulle bli jätteglad om du svarar innan i morgon för då ska jag nämligen ut och shoppa. Ha en bra fortsatt fredag:)

2007-12-14 @ 15:48:05
Postat av: Monika

Hej, vad var det för klänning du skulle köpa, jag är nämligen ute efter en julafton/nyårs klänning och ska ut och kika imorgon, men det hade varit väldigt kul att få lite tips redan nu så jag vet vad jag ska kolla efter. Hur såg den ut, var hittade du den och hur mycket kostade den. Tacksam för svar så fort som möjligt.
Ha en fortsatt bra fredagskväll.

2007-12-14 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0