Färdig!

Sådärja. Nu tror jag nog att provet imon ska gå finemang! =) Haha. Får i alla fall tänka så, för inställningen är ju A och O, eller hur? ;) Just det. Jag ska vakna upp med ett leende på läpparna imorgon, tänka att yes det här kan jag. Ska försöka iaf...

Nu är det i alla fall slutpluggat! Ska gå ner till mami och papi och se på lite tv, käka äpple (mums) och bara ta det lugnt. Pratade med min chef förut också. Jag ska jobba nu på lördag, 8:30-13:00. =/ Inte bästa tiden, men wtf. Nu i början får man ta det man får. Dessuom skall jag jobba juldagen. På eftermiddagen/kvällen. Usch, jag som är så traditionell av mig och är sån där som vill vara hemma hela juldagen och leka med julklapparna :P Haha. I alla fall var det så när jag var liten. Men men, får ju vara hemma hela dagen, och dessutom, betalningen är ju grym då :) Alltid något att muntra upp sig med, när man sitter där på juldagens kväll i sin ensamhet och alla andra sitter hemma och myser, knäcker nötter och äter pepparkakor. Nejdå, det är inte synd om mig.

Ha nu en fortsatt trevlig kväll allihop, vi hörs imorgon! =)

Pussis ♥

Kommentarer
Postat av: S A N D R A!

svar: hehe okej :P

2007-12-06 @ 21:12:50
URL: http://sandr4.blogg.se
Postat av: heidi

ok.. =) händer i helgen då? kram

2007-12-07 @ 07:24:54
URL: http://heidiheidi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0