Dagens..

Tyvärr uteblir dagens outfit pga skitkassa bilder. =( Tråkigt, men så är det. Hade i alla fall på mig ett vitt linne med pärlor, grå kofta över det, svarta strumpisar och lite rockig, blekt sliten jeanskjol. Plus mitt nya armband som jag fick av mami häromdagen! =)


Kommer från H&M

Dagens vill ha: Julledigt =)
Dagens klädsel: Se texten ovan..  
Dagens frisyr: Lugg!! :P
Dagens smink: Concealer från H&M, solpuder från IsaDora och mascara från Maybelline
Dagens händelse: Att jag finally vågade cutta luggen :)
Dagens låt: Bleeding love - Leona Lewis
Dagens planer: Slappa gärnet, glo på "Legally Blonde"
Dagens saknad: Moa
Dagens dummaste: Hm, försov mig imorse.. :P
Dagens sjuka: Kommer inte på något
Dagens drog: Såna där Läkerol Kids med Raspberry-smak.. Var tvungen att köpa två såna paket i kiosken för att få ta ut pengar. :P
Dagens roligaste: Jag och Carro på bussen
Dagens favorit: Klänningen jag hittade! =)
Dagens köp: Ingenting =/
Dagens godis: inget, imorgon är min godisdag :P
Dagens humör: Glad!
Dagens citat: Inget speciellt..

Kommentarer
Postat av: Natta

jag har faktiskt inte ett dugg ont i halsen utan en rethosta :/
varför skippa mjölkprodukter? hehe

2007-12-14 @ 23:29:47
URL: http://naaatha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0