Dagens outfit

image450


Grymt tråkig oufit idag med, jag har verkligen ingen inspiration just för tillfället. Kanske är för att jag verkligen är i behov av nya kläder... =/ I alla fall så ska det bli roligare, bättre outfit-bilder SNART, mycket snart.

Tunika och armband, H&M
Svarta jeans, Replay



Haha, en annan störd grej. Jag brukar alltid lyssna på musik när jag sitter på bussen/spårvagnen. Men idag hade jag av någon anledning glömt hörlurarna hemma, så jag hade astråkigt på bussen (satt iofs och spelade Quadrapop hur länge som helst, haha =P). I alla fall, det är stört vad man börjar lyssna på vad människor runt omkring en pratar om, när man inte har något bättre för sig. Själv kan jag ibland vara ganska högljudd på bussen om jag är med kompisar, eller inte högljudd, men jag tänker sällan på att sänka rösten. Det ska jag nog göra i fortsättningen, haha =P Det satt en tjej och en kille bredvid mig och dom disskuterade helt öppet hurvida tjejen hade haft sex med en viss person eller inte. Jag menar okej, man kan vara öppen med sex och liknande, det är väl bra, men hallå eller..? Någonstans får man väl tänka efter. Hela bussen kanske inte är intresserade av vem hon har haft sex med eller inte... Iofs tyckte jag det var rätt roande att lyssna på =P

Anyway, tänk er för när ni pratar på bussen, och ibland kanske det är bättre att sänka volymen lite.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0