Tråkdag

Tråk tråk. Inget roligt alls har hänt idag. Gav mig ut för en joggingtur i förmiddags, hann inte långt innan jag möttes av ett hellregn. I och för sig ganska härligt med tanke på att jag var ganska svettig. Gud, vad jag är otränad. Det märks verkligen att min träning har kommit av sig i sommar. Usch. Sånt gillar vi inte.

Har ägnat resten av dagen åt att läsa. Håller just nu på med Marian Keyes Är det någon där?, vilket jag antagligen redan har sagt. Den är jättebra. Jag älskar chiclit, och har inget emot att läsa en lättsam, rolig bok utan något allvarligare innehåll. Liksom att förströ några timmar. Men Marians böcker är något annrolunda än de andra chiclitförfattarnas som jag normalt läser. Hon har liksom alltid med något lite viktigare, allvarligare, mer djupt. Något som får en att tänka till, att reflektera och uppskatta det man har. Kan verkligen rekommendera er att läsa hennes böcker. Om ni inte redan har gjort det.


image88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0