Rapport från en dålig bloggare

Usch. Igår var jag verkligen en dålig bloggare. Inte ett enda inlägg blev det. Men men, det är sånt som händer ibland. Var iväg med pappi hela dagen, letade kläder som en galning, men no no. Hittade nada. Klarar helt enkelt inte av att stresspanikshoppa. Vad det nu är. Jag menar att jag hittar aldrig, aldrig något när jag verkligen behöver det. Som nu. Jag var desperat i min jakt på något nytt till skolan börjar imorgon. Men nix. Så ikväll är det genomgång av garderoben som gäller.

Förresten, kalaset hos T var mycket trevligt, dock lite spänt mellan mig och A. Gillar det inte. J hade blivit singel igen. Bara sådär. Okej, tänkte jag. Och det verkade inte gå så bra i A:s förhållande heller, så jag och T bestämde oss för att inte slå dem. De var tillräckligt nere ändå. Jag tyckte att vi agerade väldigt vuxet och överseende, och klarade situationen galant. Men jag är fortfarande lite grinig. Särskilt på A. He'll have to make it up to me. Yep.

PS. I morse var jag på vårdcentralen, hu, och tog bort en leverfläck. Den jag har skrivit om tidigare som jag var 99,9% säker på innehöll hudcancer... bakterier? Det kanske den gjorde också, de skickade iväg den på analys och sydde (!) ihop mitt sår. Jag var chockad. Men nu mår jag bra igen. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0