Oh ja

Så var det 2 veckor och 1 dag kvar tills skolan börjar. Yep. Sad but true. Enda anledningen till att jag påpekar det är för att jag vill att alla ska veta att jag vet! Jag förbereder mig själv för det hemska, men oundvikliga. Hua.

Idag har jag verkligen ingen lust att göra någonting. Nej. Om jag fick välja (vilket jag just kom på att jag får), skulle jag bara vilja ligga i min säng och titta på Friends (alternativt OC) hela dagen. Shit va ljuvligt. Men icke. Jag har redan bestämt med C att vi ska ut på havet. Det blir säkert trevligt. Jadå. C, som för övrigt sticker till France om en vecka, den grisen. :P Skoja. Det är hon väl värd (hon har i och för sig redan varit på Malta en veckan, men vadådå?). Jag är inte avis. Absolut inte. Nej, jag får ta mig en sväng till solariet. Eller kanske flera svängar.

Dagens måste 1: Natasha Bedingfield - Soulmate. Jag fullkomligt älskar denna låten.

Who doesn't long for someone to hold
Who knows how to love you without being told
Somebody tell me why I'm on my own
If there's a soulmate for everyone


Dagens måste 2: Underbar Ryan and Marissa-video. Kolla in den här.


Nej nu måste jag klä på mig. Oh, idag ska jag testa massa av mammas gamla kläder, däribland ett par urgamla, slitna Gul & Blå- jeans (Fonzie) avklippta till shorts. Bilder kommer senare. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0