Lördag

Tyvärr lyckas jag inte hitta någon bild på jeansen jag köte häromdagen. H&M:s sida är lite weird för tillfället (eller så är det min dator), men den krånglar väldigt. I alla fall så gick jeansen sönder idag! Hmm. Eller jag upptäckte i alla fall att de var sönder idag, sömmen hade gått upp på ett ställe, så jag ska byta dem. Och jag som sa att jag tyckte H&M hae bra budgetjeans... Jaja.

Idag händer inte mycket, jag och mammi ska och handla snart, sen i eftermiddag åker jag till mormor och morfar där jag ska sova :) Lite mysigt faktiskt. Vi ska äta pizza, kolla på film och så. Måste säga att mina morföräldrar är sjukt sköna människor. Mormor är sextionio, tror jag, och hon är verkligen cool. Jag kan prata med henne om killar och kompisar, kläder och smink, allt möjligt. Och hon är alltid på min sida, om tex jag har bråkat med mamma och pappa.
Morfar är också så himla bäst. Han är typ sjuttiofem, men det kan man verkligen inte tro. Han är ungefär som en femtiofemåring. Han är ständigt på hugget, cyklar och åker runt överalt, snickrar och bygger, och jag har svårt att föreställa mig den dagen då han inte längre orkar göra allt det där.

Det ska i alla fall bli mysigt att spendera lite tid med dem. ♥

Kommentarer
Postat av: Jossan :)

Hejhej :) måste bara säga att du hade ett otroligt bra svar till en tjej på www.veckorevyn.com/forum. när det handlade om bråk i förhållandet. Fick ett bra svar på mina problem där, utan att ens behöva fråga ! tack :)

2007-08-26 @ 15:19:03
URL: http://duvetjossan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0