"Let's bring back the girl who kisses everybody!"


 
Ja, jag har kollat lite för mycket på Friends idag.
Jag och C satt och nördade oss hela eftermiddagen, efter att vi hade varit duktiga och slitit på gymmet i över en timma. Sen fick hon lurat i mig en Gainomax med chokladsmak, som inte kändes överdrivet nyttig efter träningen, men tydligen var den bra för musklerna. Jaja.

OBS! Jag räknade visst lite fel, skolan börjar ju för tusan om tre veckor! Woho.



Här kommer bilder på mina nya älsklingsshorts (som har fått ett hål i rumpan!)

image35image36
image37

Jag vet, väldigt nödvändigt med bilder från alla håll :) Mamma släppte motvilligt ifrån sig sina älskade Fonzie-shorts (hon har faktiskt två par!). Farmor blev förskräckt, och pappa ville nästan inte ta med mig till stan när jag hade dem på mig, men så förstår de inte modet heller. Men jag gillar dem ändå ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0