Jag gillar Anders Lundin

Underbart, totalt underbart att vakna, dra upp rullgardinen och se en klarblå himmel utanför. För mig räcker det. Det väger lätt upp det faktum att jag vaknade halv nio. Pigg. Och kunde inte somna om. På dagens schema står sol och bad ute på havet, och ikväll träning på gymmet. Plus att jag ska försöka hinna med att kolla på sista Allsång på Skansen. Ja, jag vet, det är typ panchisvarning på det, men VADÅDÅ? Allsång är lika med sommar. Och Anders Lundin är ju underbar, mycket bättre än Lasse Berghagen. Han blev änna lite mossig på slutet, med sin blåa kavaj. Fast jag gillar "En kväll i juni". Den e grym.
Nu blir det frukost med päronen!


image47
Go Anders!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0