Förresten,

Dagens låt (inte bara dagens, antagligen även den kommande veckans) är definitivt Big girls don't cry med Fergie. Can't get it out of my head. Det är stört. Och vad är felet på mig egentligen, jag förstör varenda bra låt genom att spela den femhundrafemtiotremiljoner gånger i rad, alltså i stort sett dygnet runt. Tills jag tröttnar på den. Tills alla i min omgivning tröttnar på den. I min familj är jag väl känd som låtförstöraren. Men vad gör man? Just nu måste jag bara lyssna på den, för den är så bra.


I hope you know, I hope you know
That this has nothing to do with you
It's personal, myself and I
We've got some straightenin' out to do
And I'm gonna miss you like a child misses their blanket
But I've got to get a move on with my life
It's time to be a big girl now
And big girls don't cry
Don't cry, don't cry, don't cry


PS. Kolla in videon här, Fergie är grymt cool. DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0