Dåligt dåligt

Har inte varit någon vidare bra bloggare idag. I morse vad elvatiden åkte jag till mormor och morfar som precis kommit hem från Sthlm. Sedan bar det av hem igen för att pressa i ca en och en halv timma. Var sedan lite skeptisk till ifall jag skulle ligga kvar och njuta av det fina vädret, eller om jag skulle hänga med mamma till stan. Hon skulle klippa sig (det blev jättefint!), så jag bestämde mig för att åka med. Kände på något sätt på mig att det fina vädret inte skulle hålla i sig (min kvinnliga intuition haha). Och ser man på, det började ju regna ca en timma senare... Hittade dock inget i stan, och nu har jag bara hunnit vara hemma och ätit (kycklingochnudellåda med jordnötter). Tyvärr hinner jag inte skriva något nu heller, vi ska ut en sista gång med båten. De nya ägarna kommer och hämtar den i morgon... Ska ta med mig Marian Keyes senaste Är det någon där?, och bara njuta av det fina vädret som kommit tillbaka. Men ikväll lovar jag att försöka skriva lite till. För nu får det fan bli skärpning.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0