You don't always have to be on top

Nej, verkligen inte. För tillfället känner jag mig sådär risig som man kan göra ibland, fryser men samtidigt är kinderna brännheta, är trött och hängig, och det känns som att jag håller på att bli sjuk - gud förbjude.
Jobb idag mellan 8-15, skön tid. Efter det mötte jag upp Moa och vi åkte hem till mig och åt mackor och myste (mös, myste, vad?). Sånt där som ger en energi, det behövde jag! ♥

Ikväll ska jag inte göra många knop, det blir Bonde söker Fru och allmänt soffhäng. Hoppas att nätverksanslutningen på den andra datorn vill samarbeta med mig också så att jag kan få snakke litt med två saknade norskor!

Imorgon är jag ledig, och det ska bli så skönt. Ska städa här hemma först hade jag tänkt, och sedan blir det fika med Ellinor i stan och sen checkar jag in hos min fina Jonna! :) Blir sleepover med middag och hela köret, älskar den skiten. Godkväll på er.

btw så undrar jag, det här med "top followers" på facebook.. stämmer nog inte så bra vaa?



Va de nån som sa någon sliten? Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0