Work

För övrigt så var jobbet idag otroligt segt, söndagar är inte den roligaste dagen att jobba om man säger så, men som vanligt så räddade mina underbara arbetskamrater mig från att totalt plåga mig igenom dagen. Malin och Daniel speciellt. Jag måste säga att trots att jag ofta och gärna klagar över hemska kunder och långa arbetstider, så är jag otroligt glad och tacksam över att jag har mitt jobb! Och det inte endast för att pengarna rullar in på kontot varje månad, utan precis lika mycket för alla underbara människor som jag lärt känna och fortfarande lär känna mer och mer varje dag. Mina arbetskamrater, såna fina människor nästan allihop, och flera av dem är verkligen pärlor på riktigt. Man kan inte gå ihop med alla, och man kan inte heller bli bästa vän med alla, självklart har jag mina favoriter som ligger mig extra varmt om hjärtat, men överlag så är vi ett sånt himla gott gäng!

Nästa helg är det dags för en klassisk jobbutgång, det var ett HIMLA tag sen nu. Inte likt oss, som i vintras och våras partade som om det inte fanns någon morgondag. Tror dock att de allra flesta blev lite "mätta" efter alltför många något för blöta kvällar på stan, och lite för mycket 'happenings', men nu är det på't igen. :)

Nu ska jag söndagsmysa med frukt och vaniljkesella, samt FILM!


Försökte ladda upp en ny profilbild här, det gick mindre bra.

Kommentarer
Postat av: Lovisa

fin bild :)

2010-10-04 @ 20:33:17
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

fin bild :)

2010-10-04 @ 20:33:29
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0