Sunday

Hej ungar,

helgen har nästan passerat, och jag har spenderat den med långa, goa jobbpass fredag + lördag, en lugn men trevlig utgång yesterday och kanelbulle-fika med min favorittjej vid havet idag. Vi kom bland annat fram till att vi ska grilla korv i skogen och spendera mer tid i Haga. Det är fina grejer, kvalitetstid.
Och nu gör jag inte många knop, ligger i sängen med datorn på magen, mamma och pappa fikar på nedervåningen med farmor och farfar, men jag är helt enkelt för TRÖTT för att orka vara social och trevlig. Som vanligt kommer bakfyllan på eftermiddagen för min del, classic. Sjukt dock att bli bakis på två öl och ett glas vin, galet orutinerat. Tror jag är ute på tok för lite nuförtiden, men så blir det ibland. 

Ska bara slappa resten av kvällen med glass och film, har inte hunnit få in helg-lugnet över huvud taget denna helgen så det blir ett försök till att varva ned ikväll. Behöver ladda inför a lot of 9- och 10-timmarspass next week. Imorgon bitti ska jag träffa Jonna och äta frukost, sen får vi se vad jag gör av min lediga dag!

Jag gillar förresten hösten som den är nu. Kall, men sådär härlig med frisk luft och fina träd i fina färger. Det är bra.


Fina Jossan och Helen :)
Två störtsköna grabbar

Jag och min fina Karin ♥

Therrorese :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0