Ledighet

Hej bloggen!

Sitter här och har precis avnjutit (JA, jag njuter!) det senaste avsnittet av One Tree Hill. Åh vad jag älskar den serien. Kommer grina när sista avsnittet är släppt, jag skojar inte. Det har varit en riktigt TV-kväll ikväll, (Halv åtta hos mig, Bonde söker fru :), Berg flyttar in oså OTH) och det var otroligt skönt och välbehövligt. Kom hem precis lagom till H8HM efter en nio timmar lång arbetsdag och löpträning på gymmet efter det. Ganska så mör. Det tar verkligen på krafterna att jobba så långa pass, särskilt för mig som fortfarande är lite ovan att jobba heltid.

Imorgon är jag LEDIG. Ska bli så himla skönt, tänkte försöka hinna med lite nödvändiga grejer imorgon som jag liksom inte hinner annars. Börjar dagen med en promenad med min fina Ida och sen ska jag försöka få en frisörtid i sista minuten, blir slingning av mitt trista, solblekta hår då förhoppningsivs! :) Sånt där som man egentligen inte får lägga pengar på såhär i sparar-tider, men jag tog faktiskt en extratid på lördag så då kan jag unna mitt hår lite extra. ;)

Ja, annars vet jag inte vad jag ska säga. Sjukt kul att Bonde söker Fru började idag, man blir alldeles varm i hjärtat av att se alla dessa kärlekstörstande människor. Kul att se att alla får hyfsat många brev också, visar ju att det faktiskt finns någon för alla! :)

Fredrik var ju en klar favorit..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0