Kanelbullens dag

Hej på er!
Nu är jag hemma från ett femtimmarspass på jobbet, inte särskilt många timmar, men oj vad trött jag är! Kan bero på att jag varit oerhört fysisk aktiv idag, och kanske även för att jag stod i självscanningen konstant, sprang hit och dit och allt detta i Converse. Jag jobbar alltid i Converse, men eftersom att jag mestadels sitter ner så är detta inget jag brukar känna av. Men vid dessa passen... Måste i alla fall säga att jag trivs oerhört bra på jobbet nu, även om det är slitigt att jobba mycket, så väger de positiva sakerna över och det är otroligt kul! :)
Imorse lärde jag känna mig själv ännu lite bättre än vad jag redan gör. Eftersom att jag inte började jobbet förrän klockan tre hade jag en väldig massa timmar att spendera innan jag skulle åka. Efter frukosten fick jag liksom inte tummen ur arslet, utan degade kvar i soffan, lyssnade på musik, seglade omkring på nätet osv. Får panik på mig själv när det inte händer något! Jag uppskattar liksom inte ledig tid när det inte händer något. Ibland kan det vara skönt att BARA slappa och inte göra något alls, men det får absolut inte bli för ofta.
Till slut tog jag i alla fall tag i mig själv och gick ut på en lång powerwalk, sedan packade jag min väska och åkte till gymmet och tränade innan det var dags för jobb.
Nu har jag precis skype'at med mina två norske favorit-jenter (in the middle of detta inlägg), härligt att se er och höra att allt är bra, saknar er så himla mycket! ♥
Har inte lyckats äta nån bulle idag :(

Kommentarer
Postat av: angelica

gillar din blogg!

2010-10-05 @ 20:22:39
URL: http://angelico.webblogg.se/
Postat av: Bonny

saknar dig också! <3

2010-10-06 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0