Jag lever

Hello!

Åh vad underbart det var att komma hem från jobbet idag. Vet att barnen i Afrika svälter, men jag har jobbat sju helvetiska dagar i rad och jag tycker faktiskt att jag förtjänar att vara ledig i exakt 48 timmar. Sen är det på't igen, på fredag klockan tre blir det lite jobb igen, har en go stängning med Rebecca och Daniel vilket antagligen kommer att bli kul, och sen är det utgång med mitt lilla freak Malin (och förhoppningsvis några fler stollar från jobbet). Ska bli kuuul :) Och sen.. Ja. Sen är jag LEDIG hela helgen, it's a miracle, så skönt!

Nu har jag och mamma precis spelat spel (ja, ni läste rätt), hon har köpt nåt nytt sällskapsspel som faktiskt är riktigt roligt OCH beroendeframkallande, och jag vinner seriöst hela tiden. Jag är sån tävlingsmänniska, det kan inte vara nyttigt. Men men.
Jag köpte även "
Svamp & Grönt" idag, nästa del i kokboksserien jag samlar på. Haha, känner mig som en jävla nörd som har börjat samla på kokböcker, men dom är faktiskt bra! Dock är ju svamp svindyrt och inte så gott, men något ska jag väl alltid hitta i den lilla boken.

Nu tänkte jag njuta av min lediga eftermiddag med förra veckans avsnitt av
Bonde söker Fru som jag hemskt nog missade, sedan blir det middag med familjen, powerwalk och sist en lugn TV-kväll. Tjing! ♥

Hade ingen rolig bild att bjuda på, så här får ni en tråkig bild på kantareller. Enjoy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0