Hard working woman

Hello nerds!

Nu har jag precis sett klart på fotbollen, och den matchen kan vi ju alla konstatera var ett skämt. Inget roligt sådant heller. Moving on, idag har jag spenderat tio underbara timmar på mitt älskade arbete. Gick dock hyfsat snabbt eftersom jag och Mongo-Malin knäppar oss hela tiden, vi har nästan samma helvetiska vecka denna veckan, så vi tar varann i hand och sjunger en sång på jobbet, så känns det genast mycket bättre. Nej, nu är jag trött, ska inte ens gå in på vad våra konversationer handlar om, för då idiotförklaras vi med största sannolikhet, men kul har vi i alla fall!

Haha, just det, måste nog ändå skriva en grej från idag... En tjej, typ ålder 16, kommer och frågar: "Ehh kan man få låna eran kundtoalett?" Malin svarar: "Nej, asså du får kissa i en burk!" Tjejen: "Eh, hehe *tänker: vemfan är idioten* Har du en burk då..?" HAHA. Att jag inte dog. Så ser våra dagar ut ungefär, mer eller mindre. :)

Imorgon är jag faktiskt LEDIG! Ska njuta något så kopiöst av morgondagen, eftersom jag sedan påbörjar ett jobb-marathon på sju dagar med hela 58 timmars arbete, puh! Ja, det är hårt. Men imorgon blir det träning, sedan ska jag träffa nyblivna bartendern
Rebecca, och på kvällen blir det tjejkväll med Jonna, Annica och Jennie, DET är något jag verkligen ser fram emot! :)

Lite sånt här gottigt ska vi avnjuta imorgon kväll...


... och lite sånt här...


... och aah, just det, Jonna ska göra sin chokladtårta också. We'll be just fine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0